افتتاح نمایشگاه آثار اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج

نمایشگاه آثار اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج همزمان با آغاز هفته ملی کودک نمایشگاه آثار سفالگری ،نقاشی ، کاردستی ،ادبی ،عروسک سازی و خوشنویسی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج در مرکز شماره 4 کانون پرورش فکری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان،اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج با خلق آثار هنری فرصتی را برای ایجاد یک نمایشگاه  از کارهای دستی خود ایجاد کردند که در هفته ملی کودک پذیرای علاقه مندان است.
این نمایشگاه  با هدف تشویق اعضا در پیش‌برد اهداف کارگاه‌های فرهنگی،هنری و ادبی در مراکز،تشویق و ترغیب اعضای هنرمند در کانون به نمایش گذاشتن بخشی از فعالیت ها و توانمندیهای اعضا و مربیان کانون، رشد اعتماد به نفس اعضا ،به نمایش گذاشتن حاصل تلاش اعضای پرورش یافته در مراکز و برای تشویق و رشد خلاقیت و توانمندی کودکان و نوجوانان ،معرفی فعالیت های کانون به بازدید کنندگان برپا شده است.
بر این اساس آثار این نمایشگاه طی اجرای کارگاه‌های مختلف که در مراکز سنندج در طول سال  درقالب فعالیت‌های سفالگری،نقاشی ،کاردستی وحجم‌سازی و ... جمع‌آوری و به نمایش گذاشته شده است که صبح ها از ساعت 8 الی 12 و بعد از ظهر از ساعت 15 الی 17 پذیرای علاقه مندان است.
 در این نمایشگاه بیش از 300 اثر فرهنگی،هنری و ادبی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است .
این نمایشگاه از امروز 13 مهرماه لغایت 19 مهرماه دایر می باشد که در برپایی کارگاه های هنری و ادبی نیز از برنامه های جنبی این نمایشگاه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =