کد خبر: 291846
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
بازدید 394
مهرواره زا ئر در کانون ایلام برگزار شد

اولین مهرواره زائر در کانون پرورش فکری ایلام با همکاری سازمان فرهنگی،هنری شهرداری برگزار شد


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام، در دومین روز از هفته ملی کودک ،بادهمکاری سازمان فرهنگی،اجتماعی شهرداری ایلام،اولین مهرواره ادبی کانون استان با عنوان زائر با حضور کودکان ونوجوانان نویسنده و شاعر،مربیان،مسئولین استانی و شاعران پیشکسوت استان در مجتمع کانون برگزارشد.بر اساس این گزارش در این برنامه هفده نفر از کودکان ونوجوانان شعرها و دل نوشته های خود را با موضوع شهدای کربلا برای حاضرین خواندند.
حضور بهادر مرادخانی خواننده مطرح ایلامی با آهنگ عاشورایی و دوشاعر پیشکسوت استان وکشور محمدعلی قاسمی و سالم پور احمد،مدیر کل امور اجتماعی استانداری،مشاور استاندار در امور خانواده و بانوان ،مسئولین شهرداری و کانون در روحیه و انگیزه بچه ها تاثیر چشم گیری داشت و مهمانان آثار برجسته و همینطور خردسال ترین این کودکان ونوجوانان عضو انجمن های ادبی را با هدایایی ویژه تشویق کردند.
مهدی جمالی مدیر کل کانون استان در این برنامه با استقبال از مشارکت شهرداری و دیگر سازمان ها در برنامه های ویژه کودک،از برنامه ریزی برای تداوم و گسترش مهرواره ها در استان ایلام خبر داد.
مهرواره زائر  حاصل چند نشست اخیر انجمن های شعر و داستان آفرینش در ایلام بود
انجمن ادبی شعر و داستان آفرینش با مسئولیت فرحناز چولکی کارشناس آفرینش های ادبی مدتی است با رویکردی تازه تر و با ارتباط پررنگ تری با جامعه ادبی استان فعالیت خود را از سر گرفته و تاکنون توانسته برنامه های چشم گیری را به اجرا بگذارد.
انجمن ادبی از فعالیت هایی است که برای بچه ها و مربیان از جذابیت خاصی برخوردار است  و  می تواند در آینده نتایج پرباری به همراهی داشته باشد.

بیست ودو مرکز فرهنگی ، هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت سیار، ثابت و پستی برای بچه های ایلامی فعالیت های فرهنگی ، ادبی و هنری ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =