کد خبر: 291859
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
بازدید 222
اعضای کانون فارس از استاندار چه خواستند

اعضای کودک و نوجوانان کانون فارس، در هفته ملی کودک با استاندار دیدار کردند. آن‌ها در این دیدار علاوه بر این‌که به پرسش‌های استاندار پاسخ دادند و دقایقی را به جای او نشستند، مطالباتی هم داشتند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس،کودکان خود را سرمایه‌های  کشور عزیزمان ایران دانستند؛ مدیران آینده جامعه و حافظ فرهنگ اسلامی وطن مقدسمان.

گفتند: ماییم که مدیران، سیاست‌مداران و آینده‌سازان کشور خواهیم بود و باید در شرایطی تحت تربیت و آموزش قرار بگیریم که هویت و شخصیت‌مان به درستی شکل بگیرد و استعدادهایمان به روشنی و شایستگی شکوفا شود.

ما نیز مطالباتی داریم از بزرگترهایمان و از آنان که متولی رشد و پرورش ما و راه‌گشای ورود به آینده‌ی روشنمان هستند و خواهند بود.

افزایش قوانین حمایت از کودکان، فراهم‌آوردن آموزش باکیفیت و رایگان در تمامی سطوح تحصیلی، منع کار کردن و اشتغال کودکان، تصویب قانون خدمات درمانی رایگان برای کودکان، پخش تغذیه‌های مغذی، یکسان و هماهنگ در مدارس، احداث مکان‌ها و ساختمان‌های مناسب به عنوان مراکز فرهنگی و هنری، ایجاد شرایط گسترس سینما کانون، غنی‌سازی و تکمیل تجهیزات کارگاه‌های انیمیشن، سفال، پویانمایی و عروسک‌سازی و اختصاص بودجه برای فعالیت‌های فرهنگی کانون در جهت هموار کردن مسیر رشد کودکان ونوجوانان در مراکز فرهنگی هنری، بخشی از درخواست‌های اعضای کانون فارس بود که به نمایندگی از کودکان ونوجوانان استان با استاندار فارس در میان گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =