برنامه‌های هفته ملی کودک در کرمانشاه به روز سوم رسید

دیدار با پرسنل نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی و اجرای گروه پیک امید در منطقه کم‌برخوردار فرهنگی در یکی از محله‌های شهر کرمانشاه، از برنامه‌های شاخص اجراشده در روز سوم هفته ملی کودک بود.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برنامه‌های هفته ملی کودک در استان کرمانشاه به روز سوم رسید.

بر همین اساس، صبح روز دوشنبه ۱۵ مهرماه ۱۳۹۸، چندین برنامه در مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در شهرهای مختلف استان کرمانشاه به اجرا درآمد.

 دیدار اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با جناب سرهنگ «فرزین یارمحمدی»، جانشین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به مناسبت هفته ملی کودک و هفته نیروی انتظامی، اولین برنامه‌ای بود که صبح روز دوشنبه ۱۵ مهرماه برگزار شد.

در این دیدار، اعضای فعال مراکز کانون استان کرمانشاه در محل ساختمان نیروی انتظامی استان کرمانشاه حاضر شدند و ضمن دیدار با جانشین معاونت نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را به او تبریک گفتند.

"یارمحمدی" در این دیدار، مراکز کانون پرورش فکری را بستری سالم و فرصتی مناسب برای توسعه نظم و انضباط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: اگر نظم اجتماعی در سنین کودکی آموزش داده شود، آینده خوبی در انتظار جامعه خواهد بود.

در ادامه برگزاری برنامه‌های فرهنگی‌وهنری در هفته ملی کودک در کرمانشاه و در سومین روز از هفته ملی کودک، ویژه برنامه‌ای صبح امروز دوشنبه و با حضور تعدادی از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمانشاه در محل دبستان دخترانه امامت، محله باغ ابریشم کرمانشاه برگزار شد.

بر همین اساس، مربیان مراکز کانون سطح شهر کرمانشاه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در قالب گروه «پیک امید»، شور و نشاط را به کودکان هدیه کردند.

قصه گویی، مسابقه، نمایش عروسکی با حضور عروسک‌های غول پیکر، معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری، و... از برنامه‌هایی بود که در این روز به اجرا درآمد.

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک که از روز ۱۳ مهرماه آغاز شده تا روز ۱۹ مهرماه ۱۳۹۸ و با انجام فعالیت‌های گوناگون فرهنگی‌وهنری به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ادامه دارد.

«آینده را باید ساخت»، شعار هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۸ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =