ویژه‌برنامه «کودک و خانواده، نشاط و تندرستی» کانون اردبیل

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل در سومین روز از هفته ملی کودک ویژه‌برنامه «کودک و خانواده، نشاط و تندرستی» را در مجموعه گردشگری و تفریحی دریاچه شورابیل برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، این ویژه‌برنامه با شعار «آینده را باید ساخت»، با همکاری استانداری، فرمانداری، صداوسیما، شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره کل حفاظت محیط‌زیست و هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل در مجموعه گردشگری و تفریحی دریاچه شورابیل برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این برنامه زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان و جمع کثیری از کودکان و نوجوانان،خانواده‌ها، مسئولان استانی، اعضا، مربیان و کارشناسان کانون حضور داشتند و شرکت‌کنندگان در برنامه با در دست داشتن شعارنوشته‌های با عناوین «آموزش حق کودکان است، من حق دارم در محیطی سالم و پاکیزه زندگی کنم، آینده را باید ساخت، آرزو می‌کنم هیچ کودکی گرسنه نباشد، من حق دارم بازی کنم و ... دور دریاچه شورابیل راهپیمایی کردند.

شایان‌ذکر است، حضور در مزار شهدای گمنام واقع در ورودی دریاچه شورابیل، بازدید از موزه حیات وحش و اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان ازجمله برنامه‌های دیگر این مراسم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =