کد خبر: 291970
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
مراسم تقدیر از برگزیدگان مهرواره «آب بان» در ارومیه

در چهارمین روز از هفته ملی کودک، مراسم تقدیر از برگزیدگان مهرواره «آب بان» با حضور مسئولان و نمایندگان سازمان‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، جواد زاهدی مدیرکل کانون استان آذربایجان‌غربی در ابتدای این مراسم با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در حوزه کودک و نوجوان از مشارکت سازمان های ذیربط در برگزاری این مهرواره قدردانی کرد.

زاهدی افزود: بحث بحران آب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را برآن داشت تا با انتشار فراخوان این مهرواره گامی در جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در حوزه کودک و نوجوان بردارد.

با انتشار فراخوان مهرواره «آب بان» ۲۴۴ اثر از شهرستان ارومیه به دبیرخانه مهرواره ارسال شد که با پایان یافتن مرحله داوری، آثار ۱۲ نفر از کودکان و نوجوانان به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

این مهرواره که با هدف ترویج مصرف بهینه آب و با شعار «من یک آب بان هستم» برگزار شد با تقدیر از نفرات برتر و اهدای نشان آب بان به آنان به کار خود پایان داد.
مراسم تقدیر از برگزیدگان مهرواره «آب بان» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی و با حضور مسئولان و نمایندگان اداره کل حفاظت محیط زیست، شرکت آب و فاضلاب، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و سازمان مدیریت بحران استان در محل سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =