برگزاری کارگاه آموزشی "خانواده های شاد " در مرکز شماره یک مریوان

به مناسبت هفته ملی کودک کارگاه آموزشی خانواده های شاد با حضور والدین اعضا و والدین نوآموزان پیش دبستانی ها و مهد کودک های سطح شهرستان مریوان در مرکز فرهنگی هنری شماره یک مریوان برگزار گردید در این کارگاه آموزشی که با حضور اساتید روانشناسی از سازمان بهزیستی برگزار گردید .تعداد 200 نفر از والدین کودکان مریوانی حضور داشتند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، شایسته احمدی مسئول مرکز فرهنگی هنری مریوان ضمن اعلام این خبر خاطر افزود:  اجرای کارگاه " خانواده های شاد " در هفته کودک تلنگری بود تا توجه خانواده ها به کودکان و مقوله کودکی بیشتر جلب شود.

احمید همچنین خاطر نشان کرد: برگزاری چنین کارگاه های آموزشی می تواند در جهت ارتقای دانش روانشناختی خانواده ها نسبت به کودکان و چگونگی رشد و پرورش آنان مفید باشد .

وی در ادامه گفت: برای داشتن خانواده ای شاد و کودکانی خوشحال و توانمند نیاز به برگزاری کارگاه های از این سنخ بیشتر احساس می شود و لذا با توجه و استقبال خانواده های مریوانی از این کارگاه تلاش می شود تا با برنامه ریزی های لازم با سازمان های فرهنگی چون آموزش و پرورش و سایر ارگان های مرتب با مسایل روان شناختی کودکان بتوانیم کارگاههای دیگری پیش بینی و اجرا نماییم .

احمدی از دیگر برنامه های این کارگاه را پاسخگویی مدرس کارگاه به سوالات والدین در خصوص مشکلات رفتاری کودکان عنوان کرد .

وی در پایان خاطر نشان ساخت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  سعی دارد در هفته ملی کودک علاوه بر ارایه خدمات و برنامه های ویژه به کودکان ، توجه والدین را نیز به اهمیت کودک ومقوله کودکی جلب کند باشد که عاملی شود جهت رفع کاستی های موجود در زمینه تربیت کودکان و بهره وری بیشتر خانواده ها و اولیای تربیتی کودکان از پتانسیل های موجود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =