حضور 2000 نفری کودکان و خانواده های مریوانی در جشنواره نقاشی هفته ملی کودک

همزمان با هفته ملی کودک برنامه های متنوعی در سطح شهرستان مریوان از طرف مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مریوان با همکاری ادارات کمیته ی کودک این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،  مسئول کمیته ی کودک ونوجوان ودبیر کمیته دائمی هفته ی ملی کودک در سطح شهرستان مریوان ضمن اعلام این خبر افزود: از جمله برنامه های اجرا شده ی این کمیته جشنواره ی بزرگ  نقاشی کودکان در پارک شانو ی شهرستان مریوان بود که در دیروز 16 مهرماه وبا مشارکت دوهزار کودک مریوانی برگزار گردید .

شایسته احمدی گفت:این برنامه که با همکاری و همیاری کانون پرورش فکری شماره یک مریوان ،شورا وشهرداری و اداره بهزیستی و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار گردید و بازتاب گسترده ای در سطح شهرستان مریوان داشت .

احمدی خاطر نشان ساخت:  اعضای شورای شهر وشهردار مریوان که از همکاران و هماهنگ کنندکان برنامه بودند در برنامه حضور پیدا کردند . 

احمدی در ادامه افزود :نقاشی های تحویل داده شده به دبیر خانه ی جشنواره ی نقاشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از بررسی توسط کانون  جهت نمایشگاهی درنگارخانه ارشاد آماده و مهیا می گردد . 

شایسته احمدی در سخنانی با اشاره به دیگر برنامه های مریوان رد هفته ملی کودک گفت: برگزاری کارگاه آموزشی " کودکان شاد برای خانواده های مریوانی بودکه  با مشارکت مرکز شماره یک کانون واداره ی بهزیستی این شهرستان بود که 200 نفر از والدین کودکان مریوانی در آن مشارکت داشتند که در این کارگاه سه ساعته بیشتر روی مباحث روان شناختی و چگونگی رفتار والد با کودک بحث شد. 

وی از دیگر برنامه های هفته ملی کودک برگزاری کارگاههای قصه ، شعر ، داستان و نمایش فیلم و کارگاه نقاشی و سفالگری در مرکز شماره یک کانون و بامشارکت مدارس ابتدایی دختر و پسر این شهرستان عنوان کرد.

شایسته احمدی افزود:  اجرای ویژه برنامه در مداری حاشیه ای شهرستان مریوان نیز از دیگر برنامه های هفته ملی کودک می باشد که در این برنامه فعالیت های متنوعی در قالب شعر وداستان و قصه گویی و مسابقه و طنز و نمایش خلاق می باشد که لحظات شاد ومفرحی را برای دانش آموزان حاشیه شهر فراهم می آورد.

وی در پایان گفت:از دیگر برنامه های هفته ملی کودک که با مشارکت کانون و بهزیستی و شورا و شهرداری شهرستان مریوان برگزار می گردد برگزاری جشن بادبادک هاست که روز پنج شنبه درروستای " به رده ره شه "  وبا حضور کودکان وخانواده های مریوانی و روستاهای اطراف برگزارمی گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =