کد خبر: 292051
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
بازدید 287
برترین های جشنواره قصه گویی به مرحله منطقه ای می روند

هم زمان با سومین روز از هفته ملی کودک، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حضور در برنامه رادیویی "پرسمان" در صدای مرکز همدان به تشریح فعالیت‌های این اداره کل در هفته ملی کودک برای کودکان و نوجوانان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بهناز ضرابی‌زاده در این برنامه رادیویی با تشریح اهم فعالیت‌های کانون در هفته جاری گفت: مراسم اختتامیه مرحله استانی جشنواره بین‌المللی ‌قصه‌گویی با معرفی برگزیدگان خود در آخرین روز هفته جاری در سالن سینما کانون واقع در آرامگاه باباطاهر همدان برگزار و برترین‌های استانی این جشنواره به مرحله منطقه ای راه خواهند یافت.

وی با تشریح برنامه‌های در حال اجرا در هفته ملی کودک در مراکز کانون سطح استان افزود: برنامه‌های متنوعی در این هفته برگزار می‌شود و کانون با اجرای فعالیت‌هایش در بیرون از مرکز و در فضای باز کتابخانه‌ها سعی در معرفی این فعالیت‌ها به عموم مردم را دارد.

هم‌چنین ضرابی‌زاده گفت: کانون استان همدان اولین روز از هفته ملی کودک را با رژه خودروهای سیار شهری و روستایی آغاز کرد که شور و نشاط خوبی در شهر ایجاد نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =