پیک امید کانون خراسان جنوبی به روستای میغان رسید

هم‌زمان با 16 مهر 1398 روز جهانی کودک، پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی در قالب امداد فرهنگی با اجرای برنامه‌های متنوع یک روز به یادماندنی را در ذهن کودکان روستای میغان ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، هم‌زمان با چهارمین روز هفته ملی کودک که روز « کودک، صلح بازی ونشاط»نام‌گذاری شده بود، چهارمین کاروان پیک امید استان متشکل از مربیان فرهنگی کانون، پزشک عمومی، مسئول آموزش حوزه کودک شبکه بهداشت، فعال محیط زیست با همراهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی به روستای میغان از توابع شهرستان نهبندان رفت.

نمایش فیلم «یکی کم است»، قصه گویی، کاردستی، بازی و قصه، معرفی عروسک‌های بومی و محلی، برگزاری کارگاه سلامت و پیشگیری از سوانح،‌آشنایی با اقدامات مؤثر در حفظ محیط زیست، اجرای نمایش عروسکی، ویزیت رایگان کودکان و... از جمله برنامه‌های اجرایی پیک امید کانون خراسان جنوبی بود که در روستای میغان از توابع شهرستان نهبندان برای بیش از 150 نفر از کودکان اجرا شد.

برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۸  طی روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر درسطح مراکز فرهعنگی هنری ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =