«پیک امید» به روستای عشایری خورخورا در نوار مرزی رسید

در پنجمین روز از هفته ملی کودک،کودکان و نوجوانان روستای عشایری خورخورا واقع در نقطه صفر مرزی سلماس از «پیک امید» میزبانی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، دومین برنامه از پویش امداد فرهنگی «پیک امید» در دبستان روستای عشایری خورخورا برگزار شد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در ابتدای این مراسم، ضمن تبریک هفته ملی کودک به دانش آموزان این روستا، هدف از اجرای پویش امداد فرهنگی «پیک امید» را توزیع عادلانه خدمات فرهنگی در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین شهرها و روستاها عنوان کرد.

زاهدی گفت: اولین برنامه پویش امداد فرهنگی «پیک امید» دیروز سه شنبه ۱۶ مهر ماه ۹۸ در روستای ولنده ارومیه برگزار شد و میزبانی کودکان و نوجوانان روستای خورخورا در نقطه صفر مرزی از «پیک امید» موجب خوشحالی مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است چرا که کانون و فعالیت‌های کانون به تمام کودکان این مرز و بوم تعلق دارد.

نسرین پاک دوست رییس اداره آموزش و پرورش عشایری آذربایجان غربی و حسین خیرجوئی رییس آموزش و پرورش سلماس نیز دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

اجرای نمایش عروسکی، سرود، اجرای مسابقه، اهدای کتاب و جایزه، اجرای بازی‌های بومی و محلی و ساخت کاردستی بخشی از این مراسم بود.

برنامه های هفته ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» از ۱۳ تا ۱۹ مهر ۹۸ ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =