کد خبر: 292121
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
بازدید 731
مراکز کانون البرز روز جهانی کودک را گرامی داشتند

تمامی مراکز کانون کرج، هم‌زمان با اجرای برنامه‌ی استانی به مناسبت روز جهانی کودک، این روز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی کانون البرز با توجه به رویکرد برنامه‌ریزی فعالیت های هفته‌ی ملی کودک در دو سطح درون مرکزی و برون مرکزی، تمامی مراکز کانون در کرج، هم‌زمان با اجرای ویژه برنامه‌ی گرامی ‌داشت هفته‌ی ملی کودک در هشتگرد، ویژه برنامه‌هایی را برای اعضا و دانش آموزان، اجرا کردند.

روزجهانی کودک در مرکز شماره یک کانون کرج

 اعضا و دانش آموزان مدارس مهریزدان و مسلم ابن عقیل، میهمان برنامه‌های مرکز شماره یک کرج بودند و در فعالیت‌های متنوعی از جمله: آشنایی با کانون و فعالیت های آن، آشنایی با حقوق کودک(در قالب نمایش خلاق و  پازل پیام‌های حقوق کودک)، اجرای بازی‌های محلی وکارگاه‌های نقاشی وکاردستی، شرکت کردند.

روز جهانی کودک در مرکز شماره دو کانون  کرج

اعضا و دانش آموزان ضمن حضور در این مرکز که در منطقه‌ی شاهین ویلای کرج، واقع شده در کارگاه های نقاشی، کاردستی(ساخت قایق کاغذی و نوشتن آرزوها بر روی آن)و شعرخوانی شرکت کردند.

روز جهانی کودک در مرکز شماره سه کانون  کرج

مرکز شماره سه کانون کرج، ویژه برنامه‌ی روز جهانی کودک را با حضور اعضای مرکز  و در قالب غرفه های فرهنگی، ادبی و هنری، برگزار کرد.

در این برنامه کودکان و نوجوانان در غرفه‌های کاردستی .گریم .خلاقیت .ادبی .نقاشی روی دیوار .نقاشی .خوشنویسی، موسیقی و سفال‌گری حضور یافته و یک روز شاد و جذاب را تجربه کردند.

روز جهانی کودک در مرکز شماره چهار کانون کرج

اعضا و دانش آموزان در مرکز شماره چهار کانون کرج نیز با موضوع «ضرب‌المثل ها» در کارگاه های مختلفی از جمله تصویرگری، مسابقه و سرگرمی، قصه‌گویی، نقاشی، کاردستی و بازی و سرگرمی، شرکت کردند.

روز جهانی کودک در مرکز مجتمع کانون کرج

قصه‌گویی، شعرخوانی، مسابقه و سرگرمی، بازی، شعرخوانی و نمایش فیلم از فعالیت‌های ویژه مرکز مجتمع در روز جهانی کودک بود.   

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =