کد خبر: 292125
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
قصه گویان با ایده های جدید در جشنواره شرکت کنند

یک داور نوجوان پیشنهاد کرد قصه گویان همراه با ایده ها و شیوه های جدیدو دارای جذابیت برای کودکان و نوجوانان، در جشنواره های قصه گویی شرکت کنند تا بتوانند تأثیر مناسب را برروی مخاطب بگذارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری مازندران، ‎ 17 و 18 مهرماه سینما کانون ساری میزبان راه یافتگان مرحله استانی قصه‌گویان مازندران است. مسیحا رهبری، داور نوجوان مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی استان مازندران است که از کلاس دوم ابتدایی شعر گفتن را آغاز کرد و یک سال بعد عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

این نوجوان 14ساله که در مسابقات داستان نویسی شازده کوچولو و مسابقات شعر سپیدار به عنوان داور برگزیده مورد تقدیر قرار گرفته، می گوید: قصه گویان بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی از نظر تسلط بر روی محتوای قصه، انتخاب موضوع مناسب برای کودکان و نوجوانان و توانایی برقراری ارتباط با مخاطبین مورد ارزیابی  داوران قرار می گیرند.

رهبری پیشنهاد می دهد قصه گویان همراه با ایده ها و شیوه های جدید که دارای جذابیت برای کودکان و نوجوانان باشد، در جشنواره های قصه گویی شرکت کنند تا بتوانند تأثیر مناسب را برروی مخاطب بگذارند.

 وی نحوه برگزاری بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی و همین طور عملکرد قصه گویان را خوب ارزیابی کرد .

این داور نوجوان به کودکان و نوجوانان توصیه کرد با دقت و تفکر به اطراف خود نگاه کنند تا با یادگیری تجربیات جدید بتوانند استعدادهای خود را بشناسند و از آن در زندگی خود استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =