افتتاح نمایشگاه آثار اعضای شهرستان خمین

به مناسبت هفته ملی کودک و طی مراسمی با حضور احمد طهرانی فرماندار شهرستان ، نجاری بخشدار مرکزی خمین و رئیس و اعضای شورای روستای شهابیه ، نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی ،هنری و ادبی اعضای شهرستان خمین در محل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان این روستا افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در این آیین فرماندار شهرستان خمین ضمن تبریک بمناسبت روز جهانی کودک اظهار داشت : مراکزکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فراهم کردن امکانات لازم زمینه های رشد و شکوفایی ذوق کودکان و نوجوانان براساس تعالیم اسلامی را فراهم می کنند.

وی در ادامه افزود : تأثیرپذیری کودکان درمراکز فرهنگی هنری کانون بسیار زیاد است و اگر مربیان، افرادی آموزش دیده، کارآمد و متخصص در زمینه تربیت کودکان باشند خواهند توانست به بهترین شکل ممکن کودکان را تربیت کنند.

احمد طهرانی ادامه داد : مربیان  در واقع اولیای فرهنگی فرزندان ما هستند و بهترین لحظات اطفال که بهترین و ارزشمند ترین سرمایه زندگی ما هستند با این مربیان طی می شود و در واقع زیربنای فرهنگی ، اخلاقی و ارزشی نسل آینده توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایجاد می شود و آن هامی توانند کودکان ما را در مقابل انحرافات و ناهنجاری های اجتماعی بیمه کنند.

نمایشگاه آثار فرهنگی هنری و ادبی اعضای مراکز شهرستان خمین درمرکز فرهنگی هنری  روستای شهابیه افتتاح شد این نمایشگاه از 13 تا 19 مهر هم زمان با هفته ملی کودک  به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =