مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در همدان به ایستگاه پایانی رسید

۱۸ قصه‌گو در حضور مدیر کل، معاونین، داوران، قصه‌گویان و کودکان و نوجوانان در مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان مدیر کل کانون پرورش فکری همدان ضمن عرض خوش‌آمد به مهمانان و شرکت‌کنندگان در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی گفت: خوشحالم که در این روز خوب و خجسته و در آخرین روزهای هفته ملی کودک، شاهد اجرای آیین پایانی جشنواره در مرحله استانی هستیم و چه اتفاق قشنگی که برگزاری این جشنواره با روز مطالعه و فرهنگ کتاب‌خوانی مصادف شده است.

بهناز ضرابی‌زاده در ادامه گفت: دبیرخانه جشنواره بیست‌ودوم در همدان از تیرماه سال جاری گشایش یافت و همکاران کانون با انگیزه بسیار بالا نسبت به تبلیغات میدانی جشنواره در سطح استان اقدام کردند و تلاش ما این بود که این جشنواره به صورت گسترده ای اطلاع رسانی شود.

وی افزود: اما مهم این است که باید دست در دست هم دهیم تا آینده‌ی بهتری را برای خود، جامعه و نسل آینده بسازیم.

شایان ذکر است در این دوره ۷۶۵ نفر قصه‌گو شرکت کردند که از این میان ۴۳۲ قصه‌گو در بخش صحنه‌ای و ۳۳۳ قصه‌گو در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای در این جشنواره به رقابت پرداختند.

در پایان با توجه به رای هیئت داوران مبنی بر اهداف جشنواره، ۵ نفر در بخش زنان و مردان، ۳ نفر در بخش نوجوانان و ۳ نفر در بخش مادربزرگ و پدر بزرگ‌ها به مراحل بعد راه یافتند.

هم‌چنین با توجه به حضور داوران نوجوان در این دوره از جشنواره بنا به انتخاب و رای هیئت داوران نوجوان از ۳  نفر در بخش‌های سه‌گانه تقدیر به عمل می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =