کانون، محل رشد فکری، فرهنگی و اعتقادی کودکان است

امام جمعه سلماس در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی بر نقش کانون در رشد فکری کودکان در زمینه‌های فرهنگی و اعتقادی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان‌غربی، حجه الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امام جمعه شهرستان سلماس در این دیدار، رویکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در توجه به آموزه‌های دین مبین اسلام را در متن آموزه‌های علمی، فرهنگی و هنری بسیار ارزشمند توصیف کرد.

امام جمعه سلماس گفت: درخشش کودکان و نوجوانان استان در عرصه‌های بین المللی بیانگر این نکته است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هم در سوق دادن کودکان به سمت کتاب و کتابخوانی و هم از بعد علمی، آموزشی این قشر را به نحو احسن تحت پوشش فعالیت‌های بسیار مفید خود قرار داده است.

جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار ضمن تشریح فعالیت‌های اجرا شده کانون در طول هفته ملی کودک به افتتاح و تجهیز دو کتابخانه کودک در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین استان اشاره کرد و فعالیت‌های کانون را کتاب محور عنوان کرد.

زاهدی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ادامه برنامه‌های هفته ملی کودک، مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی را طی روزهای ۲۰ و ۲۱ مهر ۹۸ در منطقه آزاد ماکو برگزار می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =