برگزیدگان دومین مسابقه سازه‌های ماکارونی کانون در دزفول معرفی شدند

دومین مسابقه سازه‌های ماکارونی کانون پرورش فکری شماره یک دزفول برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، در آیین پایانی دومین مسابقه سازه‌های ماکارونی کانون که به مناسبت هفته ملی کودک با شعار " آینده را باید ساخت " در مرکز فرهنگی هنری کانون یک دزفول برگزار شد نوجوانان منتخب در این رویداد علمی معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

بر اساس این گزارش، "سینا آقایی و امیرحسین گل گل"، "مهدی پور محمدحسین و سینا آقایی"، "مبینا امیرنیا و شادی هدایت پور" و "زهرا جهانبانیان و هستی توپال به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم این دوره از مسابقه را به دست آوردند.

سعید گل گل مسئول کانون شماره یک دزفول و مسئول برگزاری این دوره از مسابقه پیرامون این رویداد علمی گفت: هم‌زمان با هفته ملی کودک دومین مسابقه سازه‌های ماکارونی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار " آینده را باید ساخت " در مرکز یک دزفول برگزار شد.

وی پرورش خلاقیت و مهارت‌های علمی کودکان و نوجوانان و همچنین مشارکت اعضای در فعالیت‌های گروهی را ازجمله اهداف برگزاری این مسابقه اعلام کرد و افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقه، تابستان امسال در کارگاه‌های تئوری و عملی ساخت سازه‌ها و پل‌های معلق، قوسی و خرپا که برای اعضای نوجوان دختر و پسر در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک دزفول برگزار شد حضور داشتند.

گل گل یادآور شد: در این مسابقه اعضا به‌صورت گروه‌های دو نفره و با شرکت حداکثر 2 سازه ماکارونی به رقابت پرداختند و در پایان به گروه‌های اول تا چهارم تندیس و لوح تقدیر اهداء شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =