کد خبر: 292292
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
صندوق زرد پست به کانون شماره یک و فراگیر بیرجند آمد

ویژه برنامه «صندوق زرد من» به مناسبت روز جهانی پست با حضور اعضای مکاتبه‌ای استان خراسان جنوبی در کانون شماره یک و فراگیر بیرجند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، هم‌زمان با  هفدهم مهرماه 1398روز جهانی پست ویژه برنامه‌ی «صندوق زرد من» با حضور طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان، سعید خجسته رییس اداره پست شهرستان بیرجند، یک نامه رسان، اعضای واحد مکاتبه‌ای، اعضای کارگاه‌های ادبی و با همکاری اداره کل پست استان در محل سالن آمفی تئاتر مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند به مرحله اجرا درآمد.

طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  در این برنامه طی سخنانی ضمن تبریک هفته ملی کودک گفت:  این برنامه با هدف تشویق اعضا مکاتبه‌ای، جذب وپایدارسازی اعضا برگزار شد.

وی ضمن اظهار خرسندی از دیدار اعضای مکاتبه‌ای کانون استان به تشریح فعالیت واحد مکاتبه‌ای پرداخت و ابراز امیدواری کرد که فعالیت این واحد در استان گسترش یافته و زمینه ارتباط تعداد بیشتری از اعضا با این کتاب‌خانه فراهم گردد.

بر اساس این گزارش تعدادی از اعضای واحد مکاتبه‌ای  به خوانش نامه‌های خود و پاسخی که واحد آفرینش‌های ادبی به نامه آنها داده است، پرداختند.

در همین حال سعید خجسته رییس اداره پست شهرستان بیرجند برای اعضای حاضر در این مراسم ضمن بیان اصول نامه نگاری از وظایف پست و روند صحیح دریافت نامه و چگونگی ارسال آن  در اداره پست سخن گفت.

در ادامه اعضا در طرح ادبی «نامه ای به مردم جهان» شرکت کردند و به نگارش نامه‌های زیبایی پرداختند.

افتتاح «نمایشگاه نامه‌های اعضا مکاتبه‌ای» از دیگر بخش های این برنامه بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =