رقابت ۱۶۸ قصه‌گو در مرحله‌ی استانی بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی یزد

مدیرکل کانون پرورش فکری استان یزد از رقابت ۱۶۸ قصه‌گو در مرحله‌ی استانی بیست و دومین جشنواره‌ی قصه‌گویی یزد خبر داد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سیدحسین پیغمبری در مراسم اختتامیه‌ی مرحله‌ی استانی بیست و دومین جشنواره‌ی قصه‌گویی یزد، با اشاره به این‌که این جشنواره شاخص‌ترین برنامه‌ی هفته‌ی  ملی کودک امسال است، اظهار داشت: در این رقابت که از ۱۶ مهر آغاز شده، ۱۶۸ قصه‌گو، قصه‌های خود را به رقابت گذاشتند.

 وی عنوان کرد: در این مرحله از جشنواره، قصه‌گویان در بخش‌های «دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال»، «زنان و مردان بالای ۱۸ سال»، «پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها» با یک‌دیگر رقابت کردند.

 پیغمبری یکی از بخش‌های ویژه این جشنواره را نیز قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای اعلام کرد و افزود: برگزیدگان این بخش‌ها به مراحل منطقه‌ای و کشوری راه خواهند یافت.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با تقدیر از افراد، دستگاه‌ها، نهادها و رسانه‌هایی که کانون را در برگزاری این رویداد مهم هنری و فرهنگی همراهی کردند، اظهار داشت: آموزش و پرورش، صدا و سیما، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، کتاب‌خانه‌های عمومی و ... از شرکای فرهنگی ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شمار می‌روند.

  در این مراسم از مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد، هلال احمر استان یزد، باشگاه خبرنگاران، صداو سیما به عنوان شرکای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، تجلیل شد.

 در این مراسم هم‌چنین برگزیدگان و قصه‌گویان شایسته‌ی تقدیر معرفی و از آن‌ها تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =