خدمت‌رسانی فرهنگی به زائرین کودک و نوجوان اربعین در مرز چذابه

مربیان کانون پرورش فکری استان خوزستان در مرز چذابه، به زائرین کودک و نوجوان مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی خدمات فرهنگی و هنری ارایه کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، هم‌زمان با برگزاری مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی، مربیان کتابخانه‌های سیار کانون استان خوزستان با همراهی مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون سوسنگرد با برپایی ایستگاه‌های نقاشی و دل نوشته‌های حسینی به استقبال کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این مراسم رفتند.

بر اساس این گزارش مربیان 5 کتابخانه سیار کانون خوزستان و مربیان کانون پرورش فکری سوسنگرد در قالب یک گروه به مرز چذابه اعزام شدند و فعالیت‌های فرهنگی همچون، نقاشی و دل نوشته‌های حسینی را ویژه‌ی کودکان و نوجوانان زائر مراسم عظیم اربعین حسینی اجرا کردند.

 طی دو سال گذشته نیز کانون در قالب ویژه‌برنامه دل سازه‌های حسینی حضور چشمگیر در خدمت‌رسانی به زائرین امام حسین علیه‌السلام داشت. کانون در این برنامه‌ها که مراکز کانون سراسر کشور در آن مشارکت داشتند بیش از 6 هزار و 500، دل سازه‌ی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به مسافران کربلا در مرز شلمچه اهدا کرد.

امسال نیز تماشاخانه سیار جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران رونمایی شد و در نخستین سفر خود به سمت مرز مهران حرکت کرد تا به کودکان و نوجوانان عازم به پیاده‌روی اربعین خدمات فرهنگی و هنری ارایه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =