رئیس سازمان امور عشایر ایران از کانون استان کرمانشاه قدردانی کرد

رئیس سازمان امور عشایر کشور از مدیرکل کانون استان کرمانشاه برای همکاری در «طرح ویژه ارائه خدمات فرهنگی‌ومذهبی به جامعه عشایری» با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کرمانشاه، رئیس سازمان امور عشایر ایران با اهدای لوح سپاس از مدیرکل کانون استان کرمانشاه قدردانی کرد.

بر همین اساس، این لوح قدردانی که از طرف «کرمعلی قندالی»، رئیس سازمان امور عشایر ایران صادر شده، در جهت برگزاری و اجرای برنامه‌های مختلف و متناوب فرهنگی در مناطق عشایری استان کرمانشاه از سوی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه بوده است.

رئیس سازمان امور عشایر کشور در این لوح سپاس با اشاره به نظر اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خصوص محرومیت‌زدایی از مناطق محروم به ویژه مناطق عشایری کشور و با عنایت به مصوبه هیات وزیران تحت عنوان «طرح ویژه ارائه خدمات فرهنگی‌ومذهبی به جامعه عشایری»، از تلاش‌ها و اقدام‌های مدیر و همکاران اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه قدردانی کرد.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کرمانشاه با همکاری اداره کل امور عشایر استان کرمانشاه، برنامه‌های مختلف فرهنگی‌وهنری را از طریق اعزام کتابخانه‌های سیارروستایی و مربیان فرهنگی برای کودکان‌ونوجوان عشایر در مناطق مختلف استان کرمانشاه اجرا کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =