اعضای دهه‌های پنجاه‌تا هشتاد مرکز یک کانون اردبیل گردهم آمدند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در نخستین گردهمایی تعدادی از اعضای دهه‌های پنجاه‌تا هشتاد مرکز یک کانون اردبیل گفت: کانون متعلق به همه کودکان و نوجوانان دیروز، امروز و فردا است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده بابیان اینکه فعالیت‌های کانون در شکل‌گیری و تکوین شخصیت کودکان و نوجوانان در زمان حال و آینده بسیار مؤثر است، تصریح کرد: فراموش نکردن گذشته و ایجاد پل ارتباطی بین اعضای دهه‌های گذشته کانون استان که شخصیت‌های برجسته‌ای هم از بین آن‌ها رشد گرفته و در سطوح مختلف ملی، اجرایی و نمایندگی نقش‌آفرین بوده‌اند، یکی از برنامه‌های این نهاد در استان است.

او ادامه داد: این گردهمایی در راستای انتقال تجارب مفید، ارتقایی و ایجاد نقش الگویی برای کودکان و نوجوانانی که در عصر پُرچالش امروزی لذت بردن از زمان حال و پشتوانه سازی برای آینده را در کنار قفسه کتاب‌های کانون و فعالیت‌های بسیار ارزنده آن انتخاب کرده‌اند،  برپاشده و مقدمه‌ای برای نشست‌های مؤثر بعدی است.

مدیرکل کانون استان نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پرورش انسان‌های متخصص بر مبنای ارزش‌های ایرانی اسلامی را یادآور شد و افزود: بزرگانی در سمت‌های مختلف چون نماینده مجلس، شهردار، فرماندار، رئیس انجمن موسیقی و هنرهای نمایشی، مترجم و چهره‌های شاخص ادبی و فرهنگی از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون اردبیل تأثیر گرفته‌اند.

احدزاده در پایان این گردهمایی خاطرنشان کرد: کانون در توسعه بنیان‌های فرهنگی و هنری کشور همیشه جایگاه ارزنده و مؤثری داشته است و این تأثیر در ارتقای شاخص‌های مختلف و نیز کمک در فرآیند شهروندگرایی و جامعه‌پذیری نسل کودک و نوجوان امروزی، در آینده‌نگری و آینده سازی آن‌ها مثمر ثمر و نتیجه‌بخش خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =