کد خبر: 292612
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
بازدید 311
«شمیم خدمت» کانون پرورش فکری لرستان

طرح «شمیم خدمت» با حضورمدیر کل، مربیان وکارکنان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و نمایشگاهی از دستاوردهای فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی در مصلای الغدیر خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: ظهر امروز جمعه 10 آبانماه در حاشیه برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه، مدیر کل وکارکنان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با حضور در مصلای الغدیرخرم آباد، پاسخگوی مسائل ومشکلات وسوالات مردم بودند وهمچنین دستاوردهای فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی مراکزکانون درقالب نمایشگاه به معرض دید عموم قرار گرفت و7 خودروی کتابخانه سیار نیز دراین مراسم به فعالیت پرداختند.
محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان در این خصوص گفت: امروز در اجرای طرح شمیم خدمت، کارشناسان، مربیان و کارکنان کانون لرستان در مصلای الغدیر خرم آباد حضور فعال داشتند و به سوالت و مشکلات مردم در خصوص فعالیت های کانون در سطح شهر واستان پاسخ دادند.
محمدی افزود: نمایشگاهی از کتاب های کانون، دست ساخته های مربیان واعضای مراکز کانون در زمینه های هنری شامل نقاشی وسفال در این نمایشگاه ارائه شد و نمازگزاران از نزدیک با فعالیت ها آشنا شدند وکتابخانه های سیار روستایی نیز گوشه ای از خدمات کانون در روستاها وحاشیه شهر را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: ایستگاه نقاشی نیز توسط مربیان اجراشد و کودکان ونوجوانان با موضوع نماز نقاشی کشیدند وجوایزی به بهترین ها اهدا شد.
  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان کودکان ونوجوانان را سرمایه معنوی جامعه دانست و بیان داشت: در لرستان استعدادهای فرهنگی، هنری وادبی بسیار زیاد است وکانون درزمینه کشف و پرورش این استعدادها فعالیت می کند.
محمدی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری لرستان با ۲6 مرکز ثابت، سیار وپستی در خدمت کودکان و نوجوانان استان است، افزود: همکاری و اهتمام مسئولان به مشکلات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات این نهاد باشد.
 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در ادامه گفت: برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها به‌طور هماهنگ و گسترده در لرستان باعث شده است که کودکان و نوجوانان لرستان موفقیت‌های بی‌شماری رادرعرصه‌های مختلف به‌دست بیاورند، افزود: یکی از حرکت‌های تأثیرگذار کانون لرستان برگزاری بیست ودومین جشنواره قصه گویی منطقه 2 کشوراست که قرار است 3و4 آذرماه با حضور شش استان ومیزبانی لرستان در خرم آباد برگزارشود.
درادامه آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه خرم آبادو جمعی از مسئولان از نمایشگاه و فعالیت های کانون وکتابخانه های سیار بازدید کردند واز نزدیک با کارکنان ومربیان آشناشدند.
گفتنی است: اداره کل کانون دراین غرفه ها با شربت وشیرینی از نمازگزاران وکودکان ونوجوانان پذیرایی کرد.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =