کارکنان و اعضای کانون استان اردبیل در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کردند

مدیرکل، کارکنان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و «روز دانش‌آموز» شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در راستای عمل به توصیه‌های استکبار ستیزانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مدیرکل و کارکنان کانون استان اردبیل در کنار سایر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه شرکت کردند و لحظه‌های به‌یادماندنی رقم ردند.

کارکنان کانون استان باهمت مضاعف و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز شرکت کردند و  با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از استکبار جهانی اعلام انزجار کردند.

شایان‌ذکر است، اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون پارس‌آباد و انگوت به همراه مربیان با برپایی ایستگاه نقاشی در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه شرکت کردند که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

در کانون رضی نیز معرفی وقایع و ایام، معرفی کتاب‌های فرهنگ‌نامه انقلاب اسلامی و مجموعه کتاب‌های یادها و روزها، معرفی شخصیت شهید حسین فهمیده، کارگاه کاردستی کبوترهای کاغذی ، تهیه پیمان‌نامه‌های دانش‌آموزان با شهدای ۱۳ آبان به صورت نوشته‌های پیام کوتاه بر بال کبوتران کاغذی باهدف پاسداشت ارزش‌های اخلاقی، نکوداشت یاد و خاطره‌ی شهدا و توجه دادن کودکان و نوجوانان با وقایع انقلابی ازجمله برنامه‌های اجرایی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =