قصه‌گویان تهرانی آماده شرکت در دور منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی می‌شوند

پنج قصه گوی برگزیده کانون استان تهران با حضور در نشست نقد و بررسی قصه‌گویی خود را آماده رقابت در دور منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، این نشست با هدف تبادل تجربیات قصه‌گویی میان مربیان قصه‌گو و همچنین ایجاد آمادگی بیشتر برای قصه‌گویان راه‌یافته به مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی در مرکز شماره  ۴۳ کانون استان برگزار شد.

بنابراین گزارش، «سید محمدامین حسینی، الهه تاجیک ، زینب علوی و فاطمه عوج اختری » چهار قصه گوی برگزیده‌ی دور استانی این جشنواره، در این نشست به اجرای دوباره قصه خود پرداختند و از نقد و نظر مربیان و کارشناسان حاضر در این برنامه بهره‌مند شدند.

مرحله‌ی‌ منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی، روزهای۲۱ و ۲۲ آبان در استان گلستان، مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر گرگان با حضور قصه‌گویان منطقه‌ی پنج کشور که شامل استان‌های تهران، البرز، گیلان، مازندران، سمنان و خراسان شمالی هستند، برگزار خواهد شد.

گفتنی است بنا بر اعلام دبیرخانه این جشنواره «مریم سعادت، علی خانجانی و محسن هجری» داوران منطقه‌ی پنج این جشنواره خواهند بود و رقابت قصه‌گویان این منطقه را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =