کد خبر: 292847
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
بازدید 217
خاطره‌نویسی نوجوانان تهرانی برگزیده شد

اعضای نوجوان مرکز اندیشه کانون استان تهران در هشتمین دوسالانه ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، دو عضو نوجوان مرکز اندیشه در هشتمین دوسالانه ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی برگزیده شدند. این جشنواره از سری برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)است که با میزبانی اداره کل ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.

بنا به گفته مهین وزیری مربی مسئول مرکز اندیشه کانون تهران، هم‌زمان با اعلام فراخوان این جشنواره، کارگاه خاطره‌نویسی برای اعضای علاقه‌مند در طول تابستان برگزار شد که در پاپان این کارگاه، 9 اثر برتر از این کتابخانه کانون به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

بر همین اساس و بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره رضوی، 363  شرکت‌کننده از استان‌های سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده که با رأی هیئت‌داوران  37 اثر در آیین اختتامیه این دوسالانه در شهر سمنان معرفی و تجلیل شدند که در این میان عضو نوجوان «پارسا مؤیدی» با خاطره «سفری با طعم زیارت» و «زهرا مرفاوی» عضو ارشد مرکز اندیشه با خاطره «آرزوی زیارت»، در جمع برگزیدگان هفدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) قرار گرفتند.

گفتنی است مرکز اندیشه ازجمله مراکز فعال و پویای کانون استان تهران است که در شهرستان اندیشه، واقع در فاز 2، روبروی مسجد چهارده معصوم واقع‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =