میزبانی ارومیه از جشنواره بین المللی قصه‌گویی

مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در منطقه‌ یک کشور، طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ۱۳۹۸ با حضور قصه‌گویان پنج استان آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از آمادگی کامل کانون استان برای میزبانی شایسته از این رویداد مهم فرهنگی خبر داد.

  زاهدی گفت: ۲۵ قصه گوی راه‌یافته به مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش مردان و زنان از پنج استان کشور در این مرحله به قصه‌گویی می پردازند که از این تعداد پنج قصه گو به مرحله ملی که همزمان با شب یلدای ۹۸ در تهران برگزار می شود راه می یابند.

زاهدی افزود: با اعلام دبیرخانه مرکزی بیست و دومین جشنواره‌ بین المللی قصه گویی، ارومیه طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ۱۳۹۸ میزبان استان‌های منطقه یک جشنواره با حضور قصه‌گویان استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین می باشد. 

وی گفت: این مرحله از جشنواره دارای برنامه‌های جنبی نیز می باشد که از جمله می توان به برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی قصه گویی و اعزام قصه گویان به مدارس ارومیه اشاره کرد.

مدیرکل کانون استان افزود: زمان آغاز مراسم افتتاحیه جشنواره رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه ۲۵ آبان و مراسم اختتامیه با حضور مسئولان استانی رأس ساعت ۱۵ روز ۲۶ آبان ۹۸ در سالن سینما تئاتر مجتمع شهید فرخی کانون می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =