کد خبر: 292966
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
فراخوان دومین مهرواره شعر آفرینش منتشر شد

فراخوان دومین مهرواره شعر آفرینش ویژه‌ی اعضای انجمن‌های ادبی کانون سراسر کشور از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهرواره، هم‌نشینی اعضای کانون و فرصتی برای تبادل تجربه‌ها و یادگیری گروهی و مشاهده مشارکتی اعضای نوجوان و ارشد کانون است که از دل کارگاه‌های ادبی و هنری برخاسته‌اند تا در این رویداد غیررقابتی گردهم ‌آیند و آثار خلاق خود را ارایه ‌کنند.

نخستین مهرواره شعر آفرینش اسفندماه سال  ۱۳۹۷ با حضور اعضای برگزیده‌ی انجمن‌های ادبی سراسر کشور برگزار شد اکنون دومین دوره آن با شعار «آینده را باید ساخت» در زمستان ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

براساس این فراخوان علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند با موضوع‌هایی از جمله «راه‌های زندگی بهتر و سالم‌تر»، «تمرین زندگی»، «حال خوش زندگی»، «آینده از نگاه نوجوانان» و «موضوع آزاد» و در بخش ویژه با عنوان شعر طنز در تمامی قالب‌های شعر فارسی آثار خود را ارایه کنند.

در عین حال بر اساس ویژگی‌های ساختاری و اجرایی مهرواره، اعضای نوجوان ۱۴ تا ۱۸ سال کانون و اعضای ارشد ۱۸ تا ۲۱ سال آن که عضو پایدار و فعال انجمن ادبی استان‌ها باشند و در نشست‌های انجمن در سال‌های ۹۷ و ۹۸ حضور و مشارکت مستمر داشته‌اند می‌توانند در این مهرواره شرکت کنند.

هم‌چنین اعضای دارای سابقه بیش از یک‌سال عضویت در انجمن باید تاکنون دست‌کم ۱۰ اثر فاخر از ابتدای سال ۹۷ تا شهریور ۹۸ و اعضای دارای کم‌تر از یک‌سال عضویت پنج اثر خلق کرده باشند که به تایید کارشناسان ادبی رسیده باشد.

بر همین اساس علاقه‌مندان تا ۲۸ آذر  ۱۳۹۸ فرصت دارند تا آثار خود را از طریق رایانامه‌ی دبیرخانه دومین مهرواره شعر آفرینش به نشانی mehrvareh.adabi@kpf.ir ارسال کنند و در صورت نیاز به آگاهی بیشتر با شماره‌های  ۰۲۱۸۸۹۵۴۸۶۶ و ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۸ تماس بگیرند.

دبیرخانه‌ی دومین مهرواره شعر آفرینش در تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون قرار دارد.

فراخوان دومین مهرواره شعر آفرینش

فرم شرکت در دومین مهرواره شعر آفرینش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =