بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و کتاب خوانی کانون استان بوشهر با شعار «حال خوش خواندن» از 23 تا 30 آبان در تمامی مراکز کانون استان برگزار می شود.

هفته کتاب و کتاب خوانی کانون در استان بوشهر با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در بین کودکان و نوجوانان و همچنین خانواده ها در قالب فعالیت های متنوع ادبی ، فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل کانون بوشهر هفته کتاب و کتاب خوانی را فرصت مغتنمی برای شناخت و دوستی بیشتر و عمیق تر اعضاء کودک و نوجوان با کتاب خانه های کانون دانست.

سمیه رسولی تاکید کرد: کتاب به عنوان محصول تجربه‏ های بشری و خلاقیت‏های ذهنی و آموخته‏ های دراز مدت انسان ها در طول تاریخ نقش بسیار پر رنگی در انتقال دانش و پاسخگویی به سوال های نسل آِینده دارد.

رسولی ادامه داد: در هفته کتاب و کتاب خوانی برنامه های صددانه یاقوت با حضور مصطفی رحماندوست به میزبانی مرکز  گناوه  ،  شاهنامه خوانی و حافظ‌خوانی در مرکز فرهنگی هنری شماره2 کانون بوشهر ، ایستگاه نقاشی در مدرسه سعادت بوشهر ،  نواختن زنگ مطالعه در مدرسه فرهنگیان ، نمایش فیلم در پارک شورا ،  پیک امید کانون در روستای علی آباد به همت سیارروستایی تنگستان ،  اهداء کتاب های انگلیسی به کانون زبان  و همچنین عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در تمامی کتاب خانه های مراکز فرهنگی هنری کانون استان اجرا خواهد شد.

در طول این هفته کلیه مراکز کانون پرورش فکری استان به عنوان کتابخانه های تخصصی کودک و نوجوان با برپایی ویژه برنامه هایی هفته کتاب و کتابخوانی را گرامی خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =