روایت ۱۰ قصه تا ظهر روز اول جشنواره قصه گویی

تعداد ۱۰ نفر از قصه گویان حاضر در مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در ارومیه تا ظهر روز اول جشنواره، قصه‌های خود را روایت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، ۱۰ نفر از ۲۵ قصه گوی حاضر در مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، قصه ‌های خود را روایت کردند.

بر این اساس تا ظهر روز شنبه ۲۵ آبان ۹۸، شادی پاکزاد از آذربایجان‌غربی با قصه «یک در هزار»، سمیه مولوی از آذربایجان‌شرقی با قصه «یاغمور»، افسانه سادات مزین از اردبیل با قصه «ننه سوسکه»، سمانه زمانی از زنجان با قصه «گلدان کنار پنجره»، مهسا اوتارخانی از قزوین با قصه «کشاورز و خرس»، کیوان باقلاچی از اردبیل با قصه «جاناورینان یاپراق»، اعظم نوری زاده از قزوین با قصه «صفر گنده»، هادی افشار از قزوین با قصه «خدا بد نده آمیرزا»، میلاد عیوضی از زنجان با قصه «بیژن» و کبری مروت جو از آذربایجان‌غربی با قصه «ساندویچ ساز مو دم اسبی باف» قصه گویان صبح روز اول این جشنواره بودند.

در مرحله‌ منطقه‌ای این جشنواره قصه‌گویان پنج استان‌ آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ۹۸ به قصه گویی می پردازند که هر یک از این استان‌ها با پنج قصه‌گو در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

با اعلام دبیرخانه مرکزی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، مریم سعادت، علی خانجانی و محسن هجری داوری مرحله منطقه‌ای این جشنواره در منطقه یک کشور را بر عهده دارند.

مراسم افتتاحیه مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸با اجرای برنامه‌های متنوع در محل سینماتئاتر مجتمع شهید رسول فرخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آغاز شد و با اعلام دبیرخانه استانی جشنواره، مراسم اختتامیه رأس ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۶ آبان برگزار می شود.

پنج قصه‌گوی برتر  این مرحله از جشنواره جواز حضور در مرحله کشوری را که همزمان با یلدای ۹۸ در تهران برگزار می شود کسب می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =