جشن پیامبر خوبی‌ها در مراکز کانون نمین و نیر

جشن سالروز میلاد پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد(ص)، ماه مولود و آغاز هفته وحدت، توسط مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهرستان‌های نمین و نیر گرامی داشته شد.

کانون پرورش فکری نمین به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) و آغاز هفته‌ی وحدت، با همکاری مرکز پیش‌دبستانی آفاق جشنی برگزار کرد. در این برنامه مربیان با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، یک روز پر از شور و هیجان برای بچه‌ها به وجود آوردند. همچنین، دومین جلسه‌ی کارگاه کمک‌های اولیه‌ی هلال‌احمر نیز در این جشن برای والدین و اعضا برگزار شد. 

                                                   

به همین مناسبت، با همکاری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی نمین، نمایشگاهی از آثار استاد حجت اله عینی، عضو انجمن بین‌المللی آبرنگ، با موضوع(نقاشی با آبرنگ)، در سالن مطالعه‌ی مرکز برای بازدید عموم برگزار شد. همچنین با حضور استاد، کارگاه آموزشی آبرنگ، برای اعضای کودک و نوجوان مرکز برگزار شد.

اجرای برنامه‌های متنوع هنری و ادبی و فرهنگی، ازجمله: کارگاه خوشنویسی، کارگاه ادبی و نوشتن متن ادبی به مناسبت هفته‌ی وحدت، معرفی کتاب، معرفی شخصیت و سرزمین، معرفی وقایع و ایام و روخوانی کتاب‌هایی در این خصوص و... برای کودکان و نوجوانان ازجمله برنامه‌های اجرایی بود.

همچنین، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت ویژه‌برنامه‌ای در کانون پرورش فکری نیر با عنوان «پیامبر خوبی‌ها» اجرا شد. مربیان کانون پرورش فکری شهرستان نیر در این برنامه باهدف آشنایی کودکان و نوجوانان با سیره و شخصیت حضرت پیامبر(ص) به اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی‌هنری پرداختند.

برگزاری نمایشگاه از سری کتاب‌های مرتبط با حضرت محمد(ص) ، معرفی و روخوانی کتاب، قصه‌گویی، شعرخوانی، ایجاد حلقه‌ی دوستی و برگزاری مسابقه نقاشی، ازجمله فعالیت‌های اجراشده در این ویژه‌برنامه بود.  

شایان‌ذکر است، اداره‌ی کار به‌عنوان شریک فرهنگی این مراسم، به همه اعضای شرکت‌کننده جوایزی اهدا کرد.

                                          

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =