کارگاه تخصصی قصه گویی در مجتمع شهید فرخی ارومیه برگزار شد

همزمان با برگزاری مرحله منطقه‌ا ی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، کارگاه تخصصی قصه گویی در مجتمع شهید فرخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان از برگزاری دو  کارگاه تخصصی قصه گویی در طی برگزاری مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور اعضای انجمن قصه گویی کانون و داوران جشنواره  خبر داد.

زاهدی گفت: کارگاه تخصصی قصه گویی با حضور اعضای انجمن قصه گویی کانون و با تدریس سعید سلیمان‌پور، از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ عصر امروز شنبه ۲۵ آبان ۹۸ و همزمان با برگزاری جشنواره در مجتمع شهید فرخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. 

زاهدی افزود: دومین نشست تخصصی قصه گویی با حضور داوران و قصه‌گویان حاضر در جشنواره از ساعت ۲۱ تا ۲۲ شب شنبه ۲۵ آبان ۹۸ در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه ارومیه برگزار می شود.

گفتنی است با آغاز مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در ارومیه، ۲۵ قصه گو به مدت دو روز در بخش مردان و زنان به قصه گویی می پردازند.

در مرحله‌ منطقه‌ای این جشنواره قصه‌گویان پنج استان‌ آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ۹۸ به قصه گویی می پردازند که هر یک از این استان‌ها با پنج قصه‌گو در جشنواره شرکت کرده‌اند.

با اعلام دبیرخانه مرکزی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، مریم سعادت، علی خانجانی و محسن هجری داوری مرحله منطقه‌ای این جشنواره در منطقه یک کشور را بر عهده دارند.

مراسم افتتاحیه مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸با اجرای برنامه‌های متنوع در محل سینماتئاتر مجتمع شهید رسول فرخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آغاز شد و با اعلام دبیرخانه استانی جشنواره، مراسم اختتامیه رأس ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۶ آبان برگزار می شود.

پنج قصه‌گوی برتر  این مرحله از جشنواره جواز حضور در مرحله کشوری را که همزمان با یلدای ۹۸ در تهران برگزار می شود کسب می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =