بیش از دوهزارو پانصد کتاب کودک ونوجوان به بچه های ایلامی اهدا شد

در آبان ماه سال جاری بیش از 2500 جلد کتاب کودک ونوجوان از طرف کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به بچه های ایلامی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،در آبان ماه سال جاری بیش از 2500 جلد کتاب کودک ونوجوان در موضوعات مختلف داستان، شعر،علمی،دینی،مناسبتی و خلاقیت در میان کودکان ونوجوانان عضو کانون، کودکان ونوجوانان مدارس استثنایی،کودکان ونوجوانان کانون اصلاح و تربیت ،کتابخانه تازه تاسیس نهادکتابخانه ها و خانواده های کانونی توزیع شد.این کتاب ها تولید کانون و از اثار استاندارد کودک ونوجوان به شمار می ایند و از کیفیت چاپ و محتوای مناسب تربیتی، پرورشی برخوردارند.

براساس این گزارش در همین راستا در هفته کتاب و کتاب خوانی اعضاء برتر وفعال مراکز فرهنگی هنری کانون استان در حوزه کتابخوانی معرفی شدند.

آرین هادی زاده -آبدانان،پریسا میری ،مرکز شماره 4،زهرا نصیری-دره­شهر،امیرمحمد بسطامی-فراگیر،درسا آیدیان -مرکز شماره 3،سارا ملک پور-صالح آباد به عنوان برترین های کتاب خوانی  استان ایلام در سال 98 معرفی و در مهرواره اینده ساختنی است از این کودکان ونوجوانان تجلیل شد در این انتخاب امانت کتاب و مسابقات کتابخوانی و نقد کتاب و خواندن کتاب از معیارهایی بوده که در نظر گرفته شده است. کانون استان ایلام با توجه به اهمیتی که به کتاب می‌دهد فراتر از برنامه‌های ثابت خود با موضوع کتاب، چندین برنامه استانی را با محوریت کتاب در طول سال برگزار کرده است که می توان از این میان پویش فصل گرم کتاب را نام برد.

بیست ودو مرکز فرهنگی ، هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت سیار، ثابت و پستی برای بچه های ایلامی فعالیت های فرهنگی ، ادبی و هنری ارائه می دهند که امانت کتاب،معرفی کتاب و اهدای کتاب از فعالیت های پایه ی آنها به شمار می آیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =