قصه‌گویان کانون پرورش فکری استان زنجان درخشیدند

قصه‌گویان راه‌یافته‌ی کانون زنجان از منطقه یک به مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رای داوران در ارومیه معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، در آئین اختتامیه این جشنواره، محسن هجری به عنوان نماینده هیأت داوران جشنواره بعد از قرائت بیانیه هیأت داوران، اسامی پنج برگزیده این مرحله از جشنواره را اعلام کرد.

بر این اساس و با علام نتایج داوری، هادی رفیعی از زنجان با قصه «فیروز»، شادی پاکزاد از آذربایجان‌غربی با قصه «یک در هزار»، فاطمه محمودی از آذربایجان‌شرقی با قصه «خواب»، کیوان باقلاچی از اردبیل با قصه «گرگ و برگ» و اعظم نوری زاده از قزوین با قصه «صفر کله گنده» به عنوان برگزیدگان مرحله منطقه‌ای، جواز حضور در مرحله ملی را کسب کردند.

همچنین با اعلام هیأت داوران، سمانه زمانی از زنجان، کبری مروت جو از آذربایجان‌غربی، سیمین محمدعلی پور از آذربایجان‌شرقی، سارا وطن‌خواه از اردبیل و مینا عابدی از قزوین عنوان شایسته تقدیر این مرحله از جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در منطقه یک بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی که به میزبانی ارومیه برگزار شد ۲۵ قصه گو از پنج استان زنجان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل و قزوین طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ۹۸ به قصه گویی پرداختند.

با اعلام دبیرخانه مرکزی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، مریم سعادت، علی خانجانی و محسن هجری داوری مرحله منطقه‌ای این جشنواره در منطقه یک کشور را بر عهده داشتند.

گفتنی است: مرحله ملی و پایانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور برگزیدگان مناطق پنجگانه کشور در آذرماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =