کد خبر: 293451
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
بازدید 1867
فعالیت‌های بسیجیان کانون به مناسبت هفته بسیج

همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به مناسبت هفته بسیج، برنامه‌های غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و مسابقه دارت را اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان پایگاه بسیج اداره کل کانون برنامه‌های متنوعی را برای این هفته تدارک دیده بود که با استقبال همکاران همراه شد.

گفتنی است ۵۵ نفر از همکاران ستادی و مربیان فرهنگی مراکز کانون استان همدان در روز ۶ آذر در مسابقه دارت شرکت کردند. هدف از این برنامه که در مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ همدان برگزار شد، تقویت تمرکز و توجه همکاران و گذراندن لحظاتی شاد و مفرح بود. در پایان از طرف پایگاه مقاومت کانون به ۴ نفر از شرکت‌کنندگان که بهترین امتیاز را کسب کرده بودند هدایایی تقدیم شد.

از دیگر برنامه‌های هفته بسیج کانون حضور کارکنان ستادی، مربیان و معاون فرهنگی در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب بود. این نمایشگاه به مناسبت ۴۰ سالگی این نهاد مردمی و انقلابی در تالار قرآن همدان و با حضور مسئولان، فرماندهان و  اقشار مختلف مردم افتتاح شد. در این نمایشگاه اقشار مختلف بسیج در رده‌های مختلف مانند فضای مجازی و سایبری، بسیج رسانه، بسیج سازندگی، دانش‌آموزی، دانشجویی، بانوان، کودک و نوجوان، بسیج طلاب، ورزشکاران و غیره با برپایی غرفه‌هایی، گوشه‌ای از اقدامات خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

شایان ذکر است مربیان بسیجی پایگاه سیدالشهدا(ع) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بازدید از نمایشگاه و غرفه‌های کودک و نوجوان، به هم‌افزایی و تبادل تجربیات پرداختند.

گفتنی است در روز ۷ آذرماه و آخرین روز از هفته بسیج، کارکنان ستادی کانون با حضور در گلزار شهدا به غبارروبی، اهدای گل و نثار فاتحه به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس پرداختند. در این برنامه مربیان و کارکنان بسیجی بر سر مزار شهید ناصر قاسمی که از اعضای کانون پرورش فکری همدان بود حاضر شدند و با قرائت فاتحه و اهدای گل، مقام این شهید بزرگوار را که شهادت را در کانون مشق کرد، گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =