برپایی جمعه فیلم‌های انیمیشن روز جهان در کانون زبان ایران شعبه زنجان

کانون زبان ایران شعبه زنجان انیمیشن‌های روز دنیا به زبان اصلی را با زیرنویس انگلیسی با عنوان جمعه فیلم «Friday Films» در سالن آمفی تیاتر کانون استان به نمایش درآورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ کانون زبان استان زنجان برای اولین بار اقدام به نمایش انیمیشن‌های روز دنیا به زبان اصلی با زیر نویس انگلیسی تحت عنوان جمعه فیلم «Friday Films»  کرد که بر این اساس روز جمعه مورخ ۹۸/۰۹/۰۸ در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری استان زنجان میزبان جمعی از علاقه‌ مندان به تماشای انیمیشن به زبان اصلی بود.

این رویداد در اولین هفته از اکران جمعه فیلم‌های کانون زبان ایران با نمایش انیمیشنZootopia، با استقبال علاقه‌مندان به تماشای این انیمیشین به زبان اصلی همراه بود.

در ابتدا و پایان نمایش محمد جواد پیری مدرس کانون زبان استان زنجان، مجری برنامه در خصوص انیمیشن و لغات و عبارات پرکاربرد آن با حضار گفت‌وگو کرد و با سوال و جواب‌هایی که در این بخش صورت گرفت جذابیت تماشای فیلم دو چندان و حلقۀ آموزشی این برنامه بسیار پربارتر شد.

«جمعه فیلم»های کانون زبانی، رویدادی است که به تازگی به منظور تقویت مهارت شنیداری و ارتباط تصویری، آمیختن سرگرمی و فراگیری زبان و افزایش توان درک مطلب برگزار می‌شود. رویدادی که قرار است در هفتههای آینده نیز به اکران انیمیشن‌های دیگر بپردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =