کد خبر: 293488
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
بسیجیان و ایثارگران کانون تجلیل شدند

بسیجیان جهادگر فرهنگی و ایثارگران شاغل در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در همایشی به مناسبت گرامی‌داشت هفته‌ی بسیج تجلیل شدند.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این همایش که روز نهم آذر ۱۳۹۸ با حضور مدیرعامل و مسوولان ستادی و استانی کانون و مسوولان مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد ابتدا «قاسم تنها» فرمانده پایگاه بسیج حمزه سیدالشهدا کانون گزارشی از فعالیت‌های اعضای این پایگاه در یک‌سال گذشته ارایه کرد.

وی برگزاری پویش جهادی مهر باران، حضور به همراه پیک امید در مناطق کم‌برخوردار و مناطق سیل‌زده، مشارکت در راه‌پیمایی عظیم اربعین و مناسبت‌های دیگر را از جمله برنامه‌های این پایگاه در یک‌سال اخیر عنوان کرد و گفت: در کانون، بسیج بر مبنای رفتاری برای ارتقای سطح آموزه‌های فرهنگی جامعه هدف خود تلاش می‌کند.

فاضل نظری مدیرعامل کانون نیز در همایش گرامی‌داشت هفته‌ی بسیج گفت: فرهنگ متشکل از سه بخش اصلی شامل: «رفتارها، نمادها»، «ارزش‌ها» و «باورها و اعتقادات» است و بسیجی در هرسه لایه تجلی دارد اما اصل اساسی آن در باورها و نگرش‌ها است که به آن تفکر بسیجی گفته می‌شود.

وی افزود: قهرمانی در این تفکر به «از دست دادن» است نه چیزی را به دست آوردن، اخلاق‌مداری، ایثار و از خودگذشتگی ویژگی است که در جان و جهان بسیجی ارزش‌مند است و امروز بیش از هر زمان نیاز به این‌گونه تفکر داریم تا تمام امکانات را برای رشد و تعالی جامعه به کار بگیریم.

مدیرعامل کانون در پایان اظهار امیدواری کرد روحیه بسیجی در میان مسوولان، تصمیم‌گیرندگان و اثرگذاران جامعه گسترش یابد.

هم‌چنین در همایش هفته‌ی بسیج در کانون ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی بسیجیان امدادگر فرهنگی جوایز برترین‌های مسابقات ورزشی که به مناسبت این هفته برگزار شده بود، اهدا و حکم فرماندهان پایگاه‌های بسیج در کانون استان‌های تهران، کرمانشاه و قم نیز به آن‌ها ابلاغ شد.

 اجرای گروه مارش نظامی ناجا، گروه سرود اعضای دارای نیازهای ویژه مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲۰ کانون تهران(مرکز فراگیر)، نمایش صحنه‌ای با موضوع دفاع مقدس، پخش نماهنگ از فعالیت‌های یک‌سال گذشته پایگاه بسیج کانون و... از دیگر برنامه‌های این همایش بود که روز نهم آذر ۱۳۹۸ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =