کد خبر: 293513
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
بازدید 469
تقدیر از مدیر کل کانون استان همدان

در نشست فصلی مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از بهناز ضرابی‌زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به دلیل برنامه ریزی دقیق و هماهنگی‌های مناسب در بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نشست فصلی مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در تاریخ ۵ آذر ۱۳۹۸ در تهران و با سخنرانی دکتر فاضل نظری مدیرعامل کانون آغاز شد.

گفتنی است در این نشست به پاس زحمات و هماهنگی‌های انجام شده در برگزاری بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از بهناز ضرابی‌زاده تقدیر به عمل آمد.

در قسمتی از این لوح آمده است: «قدردانی ما را بابت مهربانی و سعه‌صدر در برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های جشنواره نمایش در بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان پذیرا باشید.»

شایان ذکر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان هم‌زمان با برگزاری بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، میزبان کارگاه‌های تخصصی این جشنواره از ۱۸ الی ۲۲ آبان‌ماه بود.

هم‌زمان در طی این روزها دو تماشاخانه(تریلی سیار) از سوی کانون پرورش فکری به ۳۰ منطقه محروم و کم‌برخوردار همدان و شهرستان‌های رزن، فامنین، بهار، صالح‌آباد، قروه، اسدآباد، جوکار و ارزندریان اعزام شدند و تعداد ۶۰۰۰ کودک و نوجوان به تماشای نمایش‌های این تماشاخانه‌ها نشستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =