قصه گویان کانون لرستان چشم انتظار رای مخاطبان

با راه‌یابی ۱۴۷ قصه برتر به بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون، فرآیند رای‌گیری انتخاب قصه برتر از نگاه مخاطبان آغاز شد که دراین میان پنج قصه گوی لرستانی منتظر رای وانتخاب مخاطبان هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، از میان آثار رسیده به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، با نگاه هیات انتخاب ۱۴۷ اثر به عنوان قصه‌های برتر انتخاب و برای داوری در اختیار هیات داوران قرار داده شد. که سهم لرستان 5 قصه گو بوده است.
بر همین اساس، دراین مرحله قصه‌های برتر از روز یک‌شنبه ۱۰ آذر در پایگاه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به نشانی www.kanoonfest.ir منتشرشد تا در بخش نگاه مخاطبان قصه های برتر با رای قصه‌دوستان انتخاب شوند.
در «قصه‌ ۹۰  ثانیه» ‌ که از دوره بیست‌ویکم به جشنواره قصه‌گویی افزوده شده، علاقه‌مندان به قصه‌گویی سرگذشت و نکته‌های عبرت‌آموز زندگی خود یا دیگر افرادی را که شنیده‌اند و برای‌شان جذابیت دارد در قالب یک فیلم ۹۰ ثانیه‌ای روایت می‌کنند.
 دربخش قصه های نود ثانیه پنج قصه گوی لرستانی به شرح زیر حائز رای گیری وانتخاب شده اند.
چادربچه گی های من/سوگندگودرزی/مرکزاشترینان،
رهام فداکار/رهام بشیری/مرکز اشترینان،
خواب پریشان/یگانه مرادی/مرکزنورآباد، داستان زندگی/
آرزو سپهوند/سیارروستایی شماره یک
 سفرهرهفت سین/نگین مسعودی/لرستان
یادآوری می‌شود مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر سال ۱۳۹۸ در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =