کد خبر: 293609
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴
بازدید 224
درخشش کانونی‌های فارس در پژوهش ومقاله‌نویسی

هیات داوران بخش علمی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون همزمان با برگزاری ویژه‌برنامه هفته پژوهش، چهار عنوان مقاله را به عنوان آثار برگزیده این بخش معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، فاطمه رنجبر، کارشناس آموزش و پژوهش کانون فارس با مقاله «واکاوی اشتراکات و تنوع مضامین، مولفه‌ها و شیوه‌های اجرایی در فرهنگ قصه‌گویی ایرانی و خارجی» رتبه دوم این رقابت را بهخود اختصاص داد.

همچنین چکیده مقالات زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس، اعظم ایزدی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ شیراز و سمیه کشاورز مربی ادبی مراکز شیراز نیز به ترتیب با عناوین: تأثیر برنامه درسی قصه‌گویی و نمایش خلاق بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، بررسی تأثیر قصه‌گویی بر تقویت هویت ملی- مذهبی کودکان شهر شیراز و تأثیر قصه‌گویی و قصه‌درمانی بر پرخاشگری کودکان عضو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهر شیراز در مجله تخصصی دانشگاه شهید بهشتی به چاپ رسیده است.

بر اساس این گزارش و هم‌زمان با این برنامه پژوهشگران برتر کانونی نیز معرفی شدند که سمیه آورند، کارشناس ادبی کانون فارس  با مقاله‌ی «بازتاب فانتزی در قصه‌های مردم فارس«، مقام اول در بخش مقاله‌ نویسی را به خود اختصاص داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =