برگزاری ۲ دوره آموزشی برای مربیان مسئول مراکز کانون استان همدان

دوره‌های آموزشی «ارتباط موثر با کودک و نوجوان» و «بازی و نقش آن در پرورش جنبه‌های رشد» برای مربیان مسئول کانون پرورش فکری استان همدان در سالن جلسات مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ همدان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ۲۵ نفر از مربیان مسئول مراکز کانون به مدت ۴ روز در ۲ دوره آموزشی شرکت می‌کنند. دوره آموزشی « ارتباط موثر با کودک و نوجوان» در تاریخ ۱۱و۱۲ آذرماه و دوره آموزشی « بازی و نقش آن در پرورش جنبه‌های رشد» در تاریخ ۱۳و۱۴ آذرماه در سالن گالری مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ همدان برگزار می‌شود.

گفتنی است مدرس دوره‌ی « ارتباط موثر با کودک و نوجوان» محمد ترکمان دارای دکتری تخصصی روانشناسی در حوزه کودک و نوجوان و مشاور و مدرس کشوری است و دوره‌ی « بازی و نقش آن در پرورش جنبه‌های رشد» را شیرین شکیب کارشناس ‌ارشد روانشناسی‌تربیتی و مشاور بسیاری از ارگان‌های دولتی برای مربیان کانون تدریس می‌کند.

هدف از برگزاری این دوره‌ها آشنایی با مفهوم ارتباط و روش‌های برقراری ارتباط موثر با کودکان و نوجوانان و هم‌چنین ارزش بازی در زندگی کودکان، نظریه‌های بازی و مقایسه آنها با یکدیگر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =