کد خبر: 293715
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
بازدید 622
تماشاخانه سیار کانون به سرزمین دلیران تنگستان رسید

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در اولین روز ورود به استان بوشهر با حضور در شهرستان اهرم انیمیشن بلند سینمایی آخرین داستان را برای کودکان و نوجوانان روستاهای مناطق کم برخوردار به نمایش گذاشت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر ، 15 آذرماه 1398 تماشاخانه سیار کانون با هدف حمایت از هنر صنعت انیمیشن هم‌زمان با اکران عمومی و ایجاد نشاط و سرگرمی و همچنین تحقق عدالت اجتماعی در اولین ایستگاه استان بوشهر در اهرم با همکاری شهرداری و شورای شهر این شهرستان کار خود را آغاز کرد.

سمیه رسولی مدیر کل کانون استان ضمن ابراز خرسندی از این رویداد زیبا در استان بوشهر گفت:فیلم «آخرین داستان» برگرفته از شاهنامه سند ملی و شناسنامه ما ایرانیان در شناخت فرهنگ و ادبیات کهن سرزمینمان است.

انیمیشن بلند سینمایی «آخرین داستان» نیز نماینده اسکار ایران در ۲۰۲۰، تاکنون موفق به دریافت ۱۱جایزه بین‌المللی داخلی و خارجی همچون تندیس طلایی بهترین اثر بلند در بخش بین‌الملل و تندیس طلایی بهترین اثر بلند در مسابقه ایران یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، شده است.

نمایش این فیلم  تا  ۲۱ ام آذرماه 1398 در روستاهای استان بوشهر همچون خورموج، کاکی، بُردخون، نخل تقی، سیراف و عسلویه ادامه می یابد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین در این سفر هدایای فرهنگی همچون کتاب و نوشت‌افزار برای تماشاگران کودک و نوجوان در مناطق کم‌برخوردار در نظر گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =