کد خبر: 293721
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
اهدای جایزه محیط زیست در توکیو به دو عضو کانون

دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان برگزیده‌های مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «کائو» کشور ژاپن، جوایز خود را در توکیو دریافت کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، غزاله محمدی عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ماکو و «باران کرمی» عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۲ کانون کرمانشاه روز ۱۶ آذر ۱۳۹۸ با دعوت رسمی کشور ژاپن و با لباس محلی در آیین اهدای جوایز در توکیو حضور یافتند و جایزه و لوح تقدیر خود را از دست «میشیتاکا ساوادا» رئیس و مدیر اجرایی مسابقه نقشی کائو دریافت کردند.

بر همین اساس، روز ۱۴ آبان سال ۱۳۹۸ با انتشار اسامی برگزیدگان دهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «کائو» کشور ژاپن در سال ۲۰۱۹ که با موضوع «با هم، ما دوست محیط زیست هستیم» برگزار شد، «غزاله محمدی» عنوان برگزیده این رقابت را کسب کرد و به‌صورت رسمی برای حضور در محل برگزاری مراسم در توکیو دعوت شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۴۷۸ اثر نقاشی اعضای مراکز خود از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده بود.

یادآوری می‌شود پنج عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری از استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، گلستان، خراسان شمالی و قم موفق به دریافت جایزه از مسابقه نقاشی ژاپن شده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =