کد خبر: 293758
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
جشنواره «هنرهای نمایشی» کانون در سنندج برگزار شد

دیروز یکشنبه 17 آذر ماه هجدهمین جشنواره استانی «هنرهای نمایشی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مجتمع فرهنگی هنری کانون در سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کردستان، بر اساس فراخوان و شیوه‌نامه اصلی برگزاری جشنواره هنرهای نمایش کانون که از سوی معاونت فرهنگی کانون منتشر شده است این رویداد هنری با شعار «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» در سه بخش نمایش «زنده_عروسکی»، «کتاب‌خانه‌ای» (نمایش خلاق و بازی‌های خلاق) و «نمایش‌نامه‌نویسی» برگزار شد.

در این دوره از جشنواره 18 گروه از استان شرکت نموده اند که از این 18 گروه 5 گروه به مرحله استانی راه پیدا کردند که دیروز در جمع کودکان و نوجوانان سنندجی به اجرای نمایش های خود پرداختند.

گروه هایی از شهرستان های سنندج ، دهگلان، قروه و بیجار با نمایش های مزرعه گل های آفتابگردان، قلب مترسک، نمایش دختری دارم شاه نداره، راز قله ی گاف، خوش باور  در این روز به اجرای نمایش های خود پرداختند.

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایش کانون در دو سطح استانی و کشوری برگزار شد و پس از برگزاری مرحله استانی از هر استان سه نمایش به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =