راه یافتگان مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

پس از بازبینی آثار، 11 اثر نمایشی، به مرحله استانی همجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، پس از انتشار فراخوان هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی، مراکز فرهنگی و هنری کانون در مازندران به تولید آثار نمایشی برای شرکت در این جشنواره پرداختند.

به گفته کارشناس هنرهای نمایشی کانون مازندران، 16 اثر نمایشی در مراکز استان برای شرکت در مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی به دبیرخانه مازندران ارسال شد.

حمیده ناجی افزود: این 16 اثر مورد بازبینی و بررسی کارشناسی قرار گرفت تا در نهایت 11 اثر با عناوین: مامان ماشینی از مرکز شماره یک ساری- محاکمه پنهان از مرکزنوشهر-زرد نخودی، سبزکشمشی از مرکز پل سفید – فنگوش از مرکز بهشهر - کباب کلاغ از مرکز چالوس - کارآگاهان مدرسه از مرکز کتالم- خورشید بازمی گردد از مرکز شماره 2 ساری-  پری آب ها از مرکز گلوگاه - قلب مترسک از مرکز رامسر - خان هفتم از مرکز شماره 2 ساری - مهمان جامانده از مرکز بابل، برای رقابت در مرحله استانی 25 و 26 آذر در سینما کانون ساری به اجرا بپردازند.

نماینده انجمن هنرهای نمایشی مازندران اظهار داشت: داوری جشنواره استانی را سه نفر از هنرمندان و فعالان هنرهای نمایشی مازندران و کشور  هم‎چون: رجب علی فلاح حسن آبادی - سعید زین العابدینی و مهدی رمضانی بر عهده دارند.

ناجی گفت:  با راه اندازی انجمن هنرهای نمایشی در دو حوزه شرق و غرب استان و برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی،  مازندران تلاش خواهد نمود تا در حوزه نمایش کودک ونوجوان به تولید آثار نمایشی فاخر دست یابد.

گفتنی است: پیش از این معاون فرهنگی کانون مازندران  با حضور در مراکز،  از نزدیک در جریان فرایند تولید آثار نمایشی مراکز قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =