برگزاری کارگاه‌های هنری و ادبی برای دانش‌آموزان زاهدانی در مرکز فرهنگی‌هنری شماره پنج

مرکز فرهنگی‌هنری شماره پنج زاهدان(سیستان و بلوچستان) با برگزاری کارگاه‌های گوناگون میزبان دانش‌آموزان علاقه‌مند مدرسه‌های زاهدان بود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، دانش‌آموزان زاهدانی مهمان مربیان در کارگاه‌های مرکز فرهنگی‌هنری شماره پنج شدند.

با توجه به گسترش فعالیت‌های کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان و آموزش و پرورش و در راستای پرورش خلاقیت‌های دانش‌آموزان و شناسایی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند، مربیان کانون با حضور در مدارس استان و یا با دعوت از دانش‌آموزان برای حضور در مراکز فرهنگی‌هنری، ویژه‌برنامه‌ها و کارگاه‌های گوناگونی برای مخاطبان خود برگزار می‌کنند.

برهمین اساس مرکز فرهنگی‌هنری شماره پنج زاهدان نیز میزبان دانش‌آموزان دختر و پسر بود که ابتدا با قصه‌گویی یکی از مربیان به دنیای قصه‌ها سفر و در ادامه در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی هم‌چون کاغذ و تا، نقاشی و دل‌نوشته شرکت کردند.

در این روز هم‌چنین دانش‌‎آموزان با فعالیت‌های کانون آشنا شدند و از بخش‌های گوناگون مرکز دیدن کردند. آنان هم‌چنین از نمایشگاه صنایع دستی اعضای مرکز بازدید کردند و توانایی‌های اعضای کانون را دیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =