جشن چهارمین سالگرد تولد انجمن ادبی«نوغزل»

جشن چهارمین سالگرد تولد انجمن ادبی«نوغزل» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ21 آذر 1398 ،جشن چهارمین سالگرد تولد انجمن ادبی«نوغزل» کانون استان قزوین در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک برگزار شد.

در این مراسم با حضور شمار زیادی از اعضای علاقه مند به فعالیت‌های ادبی، اعضای این انجمن، «مژده اروجی» مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ،«علی هوشمند»رییس حوزه هنری استان و مربیان ادبی مراکز، چند برنامه متنوع اجرا شد.

رونمایی از کتاب« ایران من» از برنامه‌های اصلی این مراسم بود.این کتاب شامل مجموعه آثار ادبی اعضای کانون درباره «ایران» شامل«شعر و دل‌نوشته» است که با همکاری کانون استان و حوزه هنری با تصویرگری«سید رسول آمالی» چاپ و منتشر شده است.

رییس حوزه هنری با ابراز خرسندی از حضور در کنار اعضای توانمند کانون، ابراز امیدواری کرد، این انجمن چهل ساله شود و هم‌چنان در سایه فعالیت آن استعدادهای کودکان و نوجوانان استان شکوفا شود.

مدیرکل کانون استان هم با خوش‍‌‍آمدگویی به همه مهمانان این مراسم، از همه دست اندرکاران برپایی این انجمن قدردانی کرد و از همراهی و همدلی اعضای ادبی با این انجمن، به عنوان نقطه قوت این برنامه یاد کرد.

شعرخوانی«مهدی مردانی» کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون ، گفت و گو درباره چگونگی آغاز به کار این انجمن و روند برگزاری آن در چهار سال گذشته، داستان و شعرخوانی چند نفر از اعضای انجمن و اجرای موسیقی توسط اعضا، از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.

در پایان اعضا در محیطی صمیمانه کیک تولد این انجمن را بریدند و مراسم قدردانی از برگزیدگان مسابقه«ایران من» از مربیان کتابخانه‌های سیار استان و مربی پاسخگوی استان برگزار شد.

مراسم تجلیل از مربیان سابق این مرکز توسط اعضا و مربیان کنونی ، پایان‌بخش این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =