فرماندار گراش ضرورت تقویت زیرساخت‌های کانون پرورش فکری را خواستار شد

اصغر فرودی، فرماندار گراش در دیدار با زهرا افتخاری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، خواستار توسعه زیرساخت‌های این حوزه در شهر و روستا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری که برای بازدید از مرکز و دیدار با مسئولان لارستان به این شهرستان سفر کرده بود از مرکز فرهنگی هنری کانون در شهر گراش بازدید و با فرماندار این شهر دیدار کرد.

فرماندار گراش در این دیدار با بیان این‌که کانون پرورش فکری نقش مهمی در تربیت آینده‌سازان کشور دارد، گفت: کانون پرورش فکری، مکان مناسبی برای ظهور استعدادهای کودکان و نوجوانان است.

اصغر فرودی گفت:  شهرستان گراش دارای ۵۵ هزار نفر جمعیت است و تعداد زیادی از کودکان، متقاضی استفاده از خدمات کانون هستند. وی افزود: گراش یکی از مناطق محروم و دارای دو بخش و ۳۶ روستا وآبادی است که نیازمند ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی هستند.

فرودی بر ضرورت تقویت زیرساخت‌ها درکانون پرورش فکری تأکید کرد و گفت: کار با کودکان و نوجوانان در کنار سختی‌ها، شیرینی‌های بسیار زیادی دارد و همین سختی‌ها متولیان را علاقه‌مندتر می‌کند.

فرودی ابراز امیدواری کرد با فعالیت‌های مؤثر کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان پویا و فعال و نیز آشنا به حقوق اجتماعی خود در جامعه داشته باشیم.

راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش ارد مهم‌ترین خواسته فرماندار در این دیدار بود.

 زهرا افتخاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس نیز با تشکر از حمایت‌های فرماندار گراش، بر تعامل هر چه بیشتر نهادهای فرهنگی و کانون پرورش فکری تأکید کرد.

وی برای هر گونه همکاری و توسعه فعالیت‌های کانون در شهرستان گراش قول مساعدت داد و گفت: کانون پرورش فکری در سطح استان دارای هدف‌های متعددی است که برای نیل به این اهداف و خدمت به کودکان ونوجوانان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =