کد خبر: 293878
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
بازدید 623
سفیر لبخند بچه‌ها مسافر همدان شد

نهمین نشست انجمن ادبی آفرینش باحضور شهرام شفیعی "سفیر لبخند بچه‌ها" و بیش از ۶۰ نفر از اعضای کارگاه‌های ادبی مرکز آفرینش‌های ادبی مراکز ۶ گانه کانون در محل سالن جلسات مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در آغاز این نشست، کارشناس ادبی استان ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران بعضی از آثار و تالیفات این نویسنده را برای اعضا معرفی کرد.

سپس شهرام شفیعی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع اعضا، از دوران کودکی خود سخن به میان آورد و بالاترین هدفش از نویسندگی و خلق آثار طنز را کاشتن لبخند بر لبان بچه‌ها و تشویق و ترغیب افرادی دانست که علاقه‌ی چندانی به مطالعه ندارند. 

در ادامه خوانش آثار اعضا با صحبت‌های مبینا ارغوان از مرکز شماره ۱ آغاز شد. وی گفت دوست دارد مجموعه‌ی طنز "جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها" را در کتابخانه‌ی شخصی خود داشته باشد. سپس چهار نفر از اعضاء آثار خود را قرائت کردند و حاضرین نقاط ضعف و قوت آنها را بیان کردند.

سپس مدیر کل کانون استان نیز خطاب به حاضرین "مجموعه ی جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها" را بهترین و جذاب‌ترین  اثر شفیعی دانست که زینت‌بخش قفسه‌های کانون می‌باشد؛ وی همچنین به  معجزه‌ی دیدار چهره‌به‌چهره‌ی نویسندگان با اعضا، و به تاثیر این دیدارها و تجربه‌ی خود در این نشست‌ها اشاره کرد.

در پایان از چهار تن از اعضاء ادبی کانون به نام‌های یاسمین زهرا شکل آبادی از مرکز ۳ همدان، مبینا مرادیان‌آذین و شکیبا غلامی از مرکز ۱ همدان، عطیه نجفی از مرکز سرکان  و از فاطمه موسوی مربی ادبی مراکز ملایر که در "جشنواره‌ی دوسالانه‌ی خاطره و سفرنامه‌نویسی رضوی" اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان حائز رتبه گردیده بودند، تقدیر به عمل آمد .

شایان ذکر است در پایان مراسم از شهرام شفیعی به علت حضور در جمع صمیمی اعضاء کانون با اهداء لوح سپاس و هدیه قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =