کد خبر: 293891
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
بازدید 685
تماشاخانه سیار کانون در شهر چاه مبارک به ایستگاه آخر رسید

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در سفر هفت روزه خود به شهرستان ها و مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر و گذر از شهرهای اهرم ، خورموج ، کاکی ، بردخون ، سیراف ، نخل تقی و عسلویه شب گذشته در شهر چاه مبارک به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر ، 21 آبان ماه 1398 تماشاخانه سیار کانون که از روز 15 آذرماه 1398 به استان بوشهر سفر کرده و به نمایش انیمیشن بلند سینمایی «آخرین داستان» برای کودکان و نوجوانان پرداخته بود در شهر چاه مبارک از توابع شهرستان عسلویه به کار خود پایان داد.

گفتنی است: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شب گذشته علاوه بر نمایش پویانمایی «آخرین داستان» به کودکان و نوجوانان شهر چاه مبارک هدایای فرهنگی همچون کتاب و نوشت‌افزار را نیز به آنان اهدا کرد.

اما در سیراف هم 20 آذرماه 1398 کودکان و نوجوانان این بندر باستانی میزبان تماشاخانه سیار کانون با نمایش پویانمایی آخرین داستان و هدایای جذاب بودند.

این مراسم با همکاری مراکز فرهنگی هنری عسلویه و نخل تقی ، شهرداری و شورای اسلامی ، بخشداری و همچنین فرمانداری در بوستان ولایت شهر چاه مبارک برگزار شد.

بر اساس این خبر انیمیشن بلند سینمایی «آخرین داستان» نماینده اسکار ایران در ۲۰۲۰، تاکنون موفق به دریافت ۱۱جایزه بین‌المللی داخلی و خارجی همچون تندیس طلایی بهترین اثر بلند در بخش بین‌الملل و تندیس طلایی بهترین اثر بلند در مسابقه ایران یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، شده است.

این اثر ۱۲۰ دقیقه‌ای که داستان آن برداشتی آزاد از داستان «ضحاک» از پایان حکومت «جمشید» تا آغاز حکومت «آفریدون» است در راستای حمایت از هنر صنعت انیمیشن هم‌زمان با اکران عمومی، در سینما کانون استان بوشهر نیز به نمایش در می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =